Zelfstandig professional & dienstverlener? Frustratie over een website die niets oplevert? Dan is dit precies wat u nodig heeft!
Ontdek Waarom Uw Website Geen Klanten oplevert!
En Hoe U Uw Marketing Winstgevend Inricht Met Deze Gratis Checklist + Ondersteunende Video’s!
Wij houden zelf ook niet van spammen, wij delen slechts waarde wat u van dienst zou kunnen zijn. U kunt zich altijd onderaan de e-mails afmelden.
Een succesvolle website is geen online brochure, maar een slim proces dat stap voor stap werkt aan verbinding, vertrouwen en conversie.
1. Aandacht trekken.
Alles begint met opvallen bij uw ideale doelgroep. Zonder aandacht weet uw ideale doelgroep niet dat u bestaat. U wilt de juiste mensen aantrekken via gratis waardevolle content, pakkende headlines en een boodschap/belofte die direct aanspreekt. Dit gebeurt veelal door organische contentmarketing op social media en advertenties. Vooral content die meteen resoneert met de pijn of behoefte van uw doelgroep.
2. Waarde bieden.
Zodra u hun aandacht hebt, wil u snel laten zien dat u iets waardevols te bieden hebt. Denk aan duidelijke uitleg, nuttige content, concrete voordelen en/of een gratis weggever. Lever al een resultaat op voorhand en help uw doelgroep hierbij zonder er iets voor terug te vragen. Hiermee bewijst u dat u de juiste partij bent om hun volgende probleem op te lossen of verlangen te vervullen.
3. Verbinding maken/opvolgen.
Bezoekers willen zich begrepen voelen. Door persoonlijk te communiceren, hun situatie te benoemen en empathie te tonen, ontstaat er verbinding. Begeleid uw doelgroep met gratis waarde en help uw bezoekers aan hun eerste resultaten. Bouw een relatie op. Zonder relatie geen vertrouwen, zonder vertrouwen geen actie! Laat dus ook het gezicht achter uw merk zien. Mensen kopen immers van mensen, niet van logo’s.
4. Vertrouwen opbouwen.
Nu begint het fundament: vertrouwen. Dat doet u met klantreviews, cases, duidelijke processen, garanties, transparantie en videocontent. U haalt bezwaren weg en versterkt de geloofwaardigheid door al resultaat te boeken voordat uw lead klant is geworden bij u.
5. Conversie realiseren.
Pas dan is de bezoeker klaar om in actie te komen. Nu is het dus tijd om uw introductie of kernaanbod te presenteren. Dankzij heldere call-to-actions, laagdrempelige instapaanbiedingen of overtuigende voordelen is de kans groot dat ze klikken, aanvragen of kopen. U hebt ze overtuigd en geactiveerd om volgende stappen met u te zetten. Het verkoopproces hoort dus niet ''pusherig'' te zijn. Voor u als ondernemer niks aan, en voor uw doelgroep al helemaal niet. De naam van de methode zegt het al: ''Start to Attract''...
"Highly recommend this"
"Testimonial lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Autem dolore, alias, numquam enim dolor elit." - Your Name
"My life changed forever"
"Testimonial lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Autem dolore, alias, numquam enim dolor elit." - Your Name
"Highly recommend this"
"Testimonial lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Autem dolore, alias, numquam enim dolor elit." - Your Name
"My life changed forever"
"Testimonial lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Autem dolore, alias, numquam enim dolor elit." - Your Name
Wij gaan binnenkort starten met de volgende kanalen.
© 2025 Start to Attract - All Rights Reserved.
Facebook
Instagram
LinkedIn